Sterillium classic pure 100ml

Kód výrobku: DEDMc636b7
Dostupnost: do 10 dnů

Popis produktu

Dezinfekční přípravek bez barviv a parfemace Sterillium® classic pure - přípravek bez barviv a parfemace - nabízí mnoho výhod pro důvěryhodnou a šetrnou dezinfekci rukou

široké spektrum účinnosti

velice dobré reziduální a přetrvávající účinky

redukuje transientní flóru o více než 99,99 % za 30 s

chirurgická dezinfekce rukou za 1,5 min

výjimečně dobrá snášenlivost s pokožkou i při dlouhodobém používání

vynikající ochrana pokožky

100 g roztoku obsahuje:

účinné látky: propan-2-ol 45 g, propan-1-ol 30 g, mecetroniumetilsulfate (INN) 0,2 g
pomocné látky: purifikovaná voda, tetradecan-1-ol, glycerol 85 %

Spektrum účinnosti

Baktericidní, fungicidní, tuberkulocidní, mykobaktericidní, virucidní na obalené viry (vč. HBV, HIV, HCV), SARS, účinný proti adeno, papova a rota viru.

Aplikace

Dezinfekce rukou a péče

Mnohokrát namáhaná, poškozená pokožka ohrožuje úspěch dezinfekce rukou. Bylo prokázáno, že každodenní regenerační péče je velice důležitá pro zachování funkce pokožky. O přestávkách, po ukončení operačního programu a na konci pracovního dne použijte ochranné a pečující přípravky, např. z řady výrobků Baktolan® . Pokud je pečující emulze použita těsně před dezinfekcí rukou, je zde riziko, že účinnost dezinfekce může být nepříznivě ovlivněna. Naproti tomu studie účinnosti Sterillium® v kombinaci s často používanými přípravky na péči o pokožku Baktolan balm a Baktolan lotion neprokázaly žádný nepříznivý účinek na dezinfekci.  Studie prokázaly, že použití těchto přípravků na péči o pokožku nemá žádný efekt na účinnost následně prováděné dezinfekce přípravkem Sterillium®. Z mikrobiologického hlediska nejsou žádné námitky k používání Baktolan® balm nebo Baktolan® lotion v kombinaci s dezinfekčním přípravkem na ruce Sterillium® a Sterillium® classic pure

Použití

Množství

Expozice

Hygienická dezinfekce rukou

30 sec

Chirurgická dezinfekce rukou

dle potřeby

1,5 min

Oblasti použití

Sterillium® classic pure je určeno pro hygienickou a chirurgickou dezinfekci rukou. Je to přípravek vhodný k použití ve všech oblastech se zvýšenými požadavky na hygienu.

ve všech nemocničních odděleních

ve funkčních oblastech (operační sály, jednotky intenzivní péče, infekční oddělení)

v terapeutických místnostech

v ambulancích

v laboratořích, pracovištích domácí péče, úklidových službách

v ordinacích všech odborností

při domácí péči o pacienty, staré lidi a malé děti

při domácí dialýze

v průmyslu (farmaceutická a kosmetická výroba, zpracování potravin)

Sterillium® classic pure není vhodné k dezinfekci sliznic a není vhodné jej používat v těsné blízkosti očí.