Dezinfekce nástrojů

Dezinfekce nástrojů představuje úkon, který má za cíl zničení patogenních mikroorganismů. Používá se k dezinfekci chirurgických nástrojů, přístrojů, instrumentária a pomůcek s pomocí chemických, fyzikálních nebo kombinovaných postupů.

Zobrazení:
do 2-3 dnů

Aniosept Activ 1 kg / kart. 4ks /

789 Kč

Vysoce účinný přípravek pro nástrojovou dezinfekci ANIOSEPT ACTIV, dvoufunkční dezinfekce (mytí-dezinfekce) chirurgických nástrojů a instrumentária, endoskopů a termosenzitivních přístrojů. Pracovní roztok je stabilní 24 hodin po rozdělání. Kontrola naředěného roztoku se provádí testovacími proužky. Dezinfekční účinnost: Baktericidní (MDRB, MRSA),..

do 2-3 dnů

Chirosan Plus 1,5 kg

949 Kč

Širokospektrální dezinfekční přípravek Širokospektrální dezinfekční přípravek na bázi generované kyseliny peroxyoctové pro dekontaminaci nástrojů, endoskopů a povrchů zdravotnických prostředků. Přípravek obsahuje vyvážený komplex enzymů, které svým účinkem štěpí a rozkládají bílkoviny, tuky a cukry. Dlouhodobá stabilita pracovního roztoku vícenež..

Zobrazuji 1 až 2 z 2 (celkem stran 1)

Dvoustupňová dezinfekce je určena pro digestivní endoskopické přístroje. První stupeň znamená nutnost dezinfikovat přístroje ihned po použití, a to přípravkem, který má virucidní účinek, pak následuje mechanická očista a druhý stupeň dezinfekce. Vyšší stupeň dezinfekce se v praxi užívá pro endoskopy vstupující do sterilních systémů, typicky bronchoskopy.

Dezinfekce se uplatňuje jednak ve smyslu postupu preventivního (dezinfekce profylaktická), ale také má ve zdravotnictví svůj význam dezinfekce ohnisková, jejímž cílem je zamezit rozšiřování nákazy (dezinfekce represivní).

Při používání přípravků je nutné respektovat doporučené pokyny. Zejména je nutné dodržet vhodnou koncentraci a expoziční dobu.