Chloramin TS - sáček 1kg

Kód výrobku: DPDMc41901
Dostupnost: do 10 dnů

Popis produktu

Práškový dezinfekční přípravek s odmašťovacími účinky Chloramin TS je určený pro jednorázovou dezinfekci a mytí všech omyvatelných ploch a předmětů v potravinářství, zemědělství, veterinární praxi a v oblasti komunální hygieny. Zejména vhodný na povrchy mastné a znečištěné biologickým materiálem. Chloramin TS působí proti bakteriím a virům. Při používání přípravku nedochází ke vzniku rezistentních kmenů mikroorganizmů.

Účinná látka

p-toluensulfochloramid ve formě sodné soli (EINECS 204-854-7)
Obsah aktivního chloru: min. 12 % (120 g/kg)
Dále obsahuje: uhličitan sodný (EINECS 207-838-8)

Spektrum účinnost

baktericidní, virucidní

Návod na použití

Pro běžnou dezinfekci se ředí vodou o teplotě 30 - 40 °C na příslušnou koncentraci roztoku. 3 % roztok se připraví rozpuštěním 300 g Chloraminu TS v 10 l vody. Silně znečištěné předměty a plochy je nutno nejprve mechanicky očistit a potom provést důkladné odmaštění spojené s dezinfekcí za použití přípravku Chloramin TS.

Použití

Koncentrace roztoku

Doba působení

Běžná dezinfekce

3 - 5 %

(30 - 50 g přípravku/ 1 l vody)

30 min.

Předměty, které přicházejí do styku s potravinami, nutno po dezinfekci opláchnout pitnou vodou.

Upozornění

Pozor! Nepoužívejte společně s jinými výrobky. Může uvolňovat nebezpečné plyny (chlor).
Při požití okamžitě vyhledejte lékařskou pomoc a ukažte tento obal nebo označení. Není určeno pro volný prodej.

Skladování

Skladovat v suchých prostorách v dostatečné vzdálenosti od zdrojů tepla. Skladovací teplota od –20 do +30 °C. Nevystavovat dlouhodobě přímému slunečnímu záření.