Savo Original 4kg

Kód výrobku: DPDM4ct75
Dostupnost: do 2-3 dnů

Popis produktu

Vysoce účinný kapalný dezinfekční a mycí přípravek

SAVO Original likviduje choroboplodné zárodky, bakterie aviry (včetně HIV aHBV), řasy anižší houby, odstraňuje pachy. Vyniká mimořádně vysokou čistotou, dlouhou záruční lhůtou aunikátní ekologickou hodnotou, pro kterou je schválený ipro dezinfekci vody vbazénech ajako jediný ipro pitnou vodu ve studních.

Čištění a dezinfekce ploch a předmětů.

Slouží k čištění a dezinfekci podlah, nábytku, kuchyňského a hygienického náčiní. Použijte roztok z 1 l Savo Original a 9 l vody. Silné znečištění nejprve mechanicky odstraňte. Hračky, předměty a plochy, které přichází do styku s potravinami, opláchněte po 30 minutách pitnou vodou.

Dezinfekce pitné vody ve studnách.

Dávkujte na každých 1000 l pitné vody 20 ml Savo Original. Vodní hladinu skrápějte naředěným roztokem SAVA (například namícháno v kbelíku nebo konvi). Po 30 min. je voda dezinfikována a současně dochází k rozložení účinné látky.

Dezinfekce a likvidace řas v bazénech.

SAVO Original lzde použít jako celosezónní mikobiocidní a protiporostový prostředek pro provoz bazénu ošetřovaných chlorovými přípravky.

Iniciační dávka: Pro první zachlorování bazénu dávkujte 160 ml na 3m3 vody. Dávku nejprve rozmíchejte v 9 l vody (např. v kbelíku) a pak vlijte po částech do bazénu.
Udržovací dávka: Pro běžnou dezinfekci a udržení správné koncentrace volného chloru v bazénu dávkujte 80 ml SAVA Original na 3m3 vody.
Šoková dávka: Při výskytu řas, dlouhodbém horkém počasí nebo zvýšenému provozu. Dávkujte jednorázově 240 ml SAVA Original na 3m3.